Klub info

Går du i 4. + 5 .+, 6. eller 7. klasse?
Så kan du blive en del af Løgstrup Fritidsklub.

Klubben har til huse på Løgstrup Skole, hvor du i hyggelige rammer kan opleve nærværende voksne, der sætter gang i aktiviteter og er ” til stede”. Der er plads til hygge, kreativitet og fællesskab.
Det koster kr. 373,- pr. måned at være tilmeldt Klubben - juli måned er betalingsfri.

Vi tilbyder:

• Kreativt værksted. Her kan man male, lave smykker, sy, arbejde med nye materialer som eks. glas, lave gaver og bare hygge. Det kræver dog man har et materialekort. Sådan et kort har ikke en fast pris. I bestemmer selv, hvor meget i vil sætte ind men 50, - er en go´start. Man betaler via Mobil Pay (623688) eller nettet (HUSK at print kvittering ud), den skal afleveres i klubben.
  • Pool, ”Klubbens hjerte” er vores professionelle pool-bord. Her kan du lære at spille og være med i mini turneringer eller udfordre dine venner.
  • PC – og PS4. Her kan du spille med og mod vennerne og surfe på nettet.
  • Uderummet – vi er ”naboer” til Løgstrup Aktivitets Park med multibane, svævebane & andre udendørs aktiviteter.
  • Ture ud af huset. Vi tager på shoppingture, skøjtebane, bowling ….
  • Overnatninger. Vi overnatter et par gange om året i klubben.
  • Lang klubdag. En gang om måned er der åben til kl. 20.00, hvor der er fællesspisning og hygge.
  • Fest. 2 gange om året er der disco og leg.
  • Madordning. Er du sulten efter skoletid, tilbyder vi en eftermiddags snack. Du kan købe et kort med 10 klip, 100 kr. Man betaler via Mobil Pay (623688) eller nettet, gå ind på Løgstrup Skoles hjemmeside – på forsiden under indbetaling og følg anvisningen.(HUSK at print kvittering ud) – den skal afleveres i klubben.

Vores pædagogik i klubben

For at give dig/jer et kendskab til den pædagogik vi praktiserer i fritids- og ungdomsklubben, har vi udarbejdet en beskrivelse af hvad vi kan og hvad vi vil.

• Medlemmer skal føle sig velkommen og trygge, for derigennem at udvikle sig socialt, både som individer og gruppe. Klubben skal være børnenes sted med stærke relation og ”højt til loftet”. Når medlemmerne møder en ”højt til loftet” pædagogik, betyder det at medlemmerne har en meget høj grad af frihed under ansvar og medbestemmelse i vores dagligdag.

• Vi voksne ser dem hver især og giver plads til både glæder og bekymringer.

• Vi ønsker at opnå glade børn og unge der selvstændigt kan tage beslutninger og håndtere udfordringer.

• Klubben agerer som et stort fællesskab, hvor der er plads til forskelligheder, nære relationer og medindflydelse.